Regulamin

OGÓŁ

1.1. Prosimy o niekopiowanie żadnych treści tekstowych z bloga bez podania nas jako źródła.
1.2. Używane arty nie należą do nas i nie przywłaszczamy sobie ich autorstwa. Przed dodaniem artu zawsze pytamy autora o zgodę. Jeśli jednak dany autor zmieni zdanie i będzie chciał usunięcia swojej pracy z bloga, ma prawo napisać do administracji prywatnie.
1.3. Administratorzy nie są nieomylni, prosimy zgłaszać wszelkie problemy prywatnie.
1.4. Po wysłaniu formularza należy wysłać pierwsze opowiadanie; bez niego postać nie zostanie dodana.
1.5. Administracja ma prawo wprowadzić zmiany w regulaminie, ale każdy członek zostanie o nich poinformowany przed i po.
1.6. Administracja ma prawo zamknąć nabór do poszczególnych lokacji, jeśli w krótkim czasie postaci namnoży się tam zbyt dużo.
1.6.1. Nabór zostaje ponownie otwarty, kiedy ilość wyrówna się w pozostałych lokacjach.
1.7. Bawcie się dobrze ♡

WĄTKI

2.1. Każdy autor ma prawo zgłosić nieobecność z podaniem terminu od-do. Terminy „nieokreślone” mogą zostać wykorzystane tylko w wyjątkowych sytuacjach i z wyjaśnieniem administratorowi powodów (np. szlaban, choroba, stan psychiczny). Terminy od-do nie wymagają podania powodu nieobecności.
2.1.1. Od daty końca nieobecności, autor dostaje jeszcze tydzień terminu. Powroty bywają trudne.
2.1.2. Autorom przysługuje tzw. zmniejszenie aktywności. Terminy postaci wtedy wynoszą jedno opowiadanie na 6 tygodni aż do odwołania (zamiast jednego na 3 tygodnie).
2.2. Przeklinanie w opowiadaniach jest dozwolone.
2.3. Opowiadania NSFW (Not Safe For Work, inaczej +18, sceny seksu) są dozwolone, pod warunkiem, że:
— obie postacie spełniają amerykańskie prawo pod względem wieku,
— obie postacie są nieletnie lub obie pełnoletnie, nie zezwolimy na takie opowiadanie szesnastolatka z dziewiętnastolatkiem,
— autorzy postaci okażą prywatnie jakikolwiek dokument tożsamości z zamazanymi danymi (nazwisko, PESEL), pokazując tylko datę urodzenia, żeby respektować polskie prawo w sprawie pornografii. Osoby poniżej piętnastego roku życia nie będą dopuszczane do pisania takich opowiadań,
— na początku posta uprasza się o dodanie wyraźnego „TW: NSFW” i zwinięcia treści opowiadania,
Administracja nie odpowiada za nieletnich, którzy mimo ostrzeżenia będą mieć styczność z NSFW na blogu.
2.4. Używki w opowiadaniach (alkohol, narkotyki) są dozwolone, ale uprasza się o:
— na początku posta dodanie wyraźnego „TW: UŻYWKI” i zwinięcia treści opowiadania,
— zachowanie realii, tzn. uzależnień, amerykańskiego prawa w kwestii używek, ewentualnego wydalenia z Obozu Herosów lub Obozu Jupiter za nielegalne zażywanie substancji psychoaktywnych.
2.5. Oprócz używek i NSFW prosimy o dodawanie podstawowych TW przed opowiadaniami dotyczącymi: samookaleczenia, myśli samobójczych, zaburzeń odżywiania, morderstw, innych drastycznych scen.
2.6. Jeśli masz specyficzne TW (a może to być cokolwiek, respektujemy strach przed żabami i lęk przed byciem obserwowanym przez kaczki), napisz do administracji. Załatwimy sprawę z zachowaniem Twojej ewentualnej anonimowości.
2.7. Prosimy o przestrzeganie zasad interpunkcji i ortografii. Nie trzeba słuchać na polskim, wystarczy skorzystać choćby Z TEJ STRONY.
2.8. Jeśli opowiadanie naruszy charakter drugiej postaci z wątku lub sam świat przedstawiony, administracja bądź autor drugiej postaci może prosić o zmianę treści.
2.9. Okaleczanie postaci i zabicie jej bez zgody autora jest absolutnie niedozwolone.
2.10. Jedna postać ma jednego autora, ale jeden autor może mieć wiele postaci.
2.11. Aktywność na blogu powinna wynosić min. 1 opowiadanie na 3 tygodnie (nie wliczając to osób z nieobecnością i zmniejszeniem aktywności).
2.12. Jeśli postać — bez poinformowania administracji o nieobecności — przekroczy minimum, dostaje ostrzeżenie. Trzy ostrzeżenia są równe z wydaleniem postaci zgodnie z punktem formularza o odejściu.
2.13. Aktywność na blogu nie jest zależna od autora, ale od postaci, tzn. każda jego postać musi zmieścić się w trzytygodniowym minimum, inaczej zostanie wydalona.
2.14. Minimum słów na opowiadanie to 300. Odgórnego maksimum nie ma. Krótsze opowiadania będą odrzucane do poprawienia.
2.14.1. Minimum słów na opowiadanie zawierające quest bądź misję to 500.
2.15. Jeśli dodajemy one-shot na bloga, post tytułujemy jako „Od [imię postaci] (— »ewentualny tytuł«)”.
2.15.1. Jeśli dodajemy opowiadanie do kontynuacji przez kogoś, z którym na wątek jesteśmy umówieni, post tytułujemy jako „Od [imię postaci 1] do [imię postaci 2] — [»tytuł wątku«]”.
2.15.2. Jeśli kontynuujemy z kimś wątek, post tytułujemy jako „Od [imię postaci 1] CD [imię postaci 2] — [»tytuł wątku«]”.
2.15.3. Jeśli dodajemy one-shota z questem, post tytułujemy jako „Od [imię postaci] — [»numer zlecenia«]”.
2.15.4. Opowiadanie można zaadresować do tzw. ktosia, to znaczy wątek może kontynuować jakakolwiek osoba, która tylko zechce. Autor chętny do kontynuowania musi jednak zaznaczyć w komentarzu rezerwację odpowiedzi, która mija po tygodniu, jeśli opowiadanie nie zostanie kontynuowane.
2.15.5. Misje poboczne (inaczej: questy, zlecenia) nie mogą być kontynuowane w wątku z drugą postacią.
2.16. Dodając post z opowiadaniem, należy dodać następujące etykiety: etykietę z imieniem postaci, etykietę z miejscem akcji (np. jeśli dwie postacie trenują w Obozie Herosów, powinna widnieć etykieta Obóz Herosów, jeśli dwie postacie, nawet codziennie mieszkające w Obozie Herosów wyjdą do Nowego Jorku, etykieta powinna mieć nazwę Nowy Jork) oraz etykietę z tytułem wątku.
2.16.1. Jeśli postać ma specjalną misję w jednym z miejsc poza (np. w Europie) czterema znanymi nam lokacjami (Obóz Herosów, Obóz Jupiter, Nowy Jork, Kalifornia), należy nie podawać etykiety z miejscem w ogóle.
2.16.2. Mimo że przekleństwa w opowiadaniach są dozwolone, wolelibyśmy ograniczyć je w tytule etykiet.

POSTACIE

3.1. Imiona na blogu mogą się powtarzać, o ile osoba, która już miała to imię, nie żyje bądź odeszła.
3.1.1. NPC nie wliczają się w ten punkt; zależy on tylko od postaci, które odeszły bądź nie żyją.
3.1.2. Wolelibyśmy uniknąć powtarzalności nazwisk bez wyraźnych połączeń rodzinnych, jednak w ewentualności nie jest to zakazane.
3.2. Postacie co pełen obrót czterech pór roku (20 tygodni) postarzane są o rok (w pierwszy dzień wiosny na blogu).
3.3. Autor może w każdej chwili poprosić administrację o wprowadzenie zmian w formularzu swojej postaci. Gwałtowne zmiany w charakterze lub wyglądzie muszą zostać uzasadnione fabularnie w opowiadaniach. Przeredagowanie treści lub dodanie np. ciekawostek jest dozwolone w każdej sytuacji.
3.4. Żeby ograniczyć ilość zbyt silnych postaci, na blogu istnieje limit na dzieci Wielkiej Trójki (Zeusa/Jupitera, Hadesa/Plutona i Posejdona/Neptuna). Limit ten wynosi trzy postacie na cały blog.
3.4.1. Tyczy się to wszystkich lokacji dostępnych na blogu i NPC. 3 postacie Wielkiej Trójki niezależnie od obozu czy miasta.
3.5. Dozwolone jest stworzenie postaci satyra, Łowczyni Artemidy, Amazonki czy zwykłego śmiertelnika, ale prosimy o umiar.
3.5.1. Prowadzenie postaci z Bestiariusza, które nie mają dopisku, że mogą być grywalne (jak np. centaury), jest niedozwolone.
3.6. Limit postaci nie istnieje, ale — jak już zostało wspomniane w kategori WĄTKI — każda postać musi zmieścić się w minimum aktywności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz