INFORMACJE PODSTAWOWE
Nowy Jork
Mitologiczny przodek: HekateObozowa przeszłość: Pół swojego życia przeżywając w Obozie Herosów, Merideth wyjątkowo ciężko było spakować manatki z domku Hekate. Ze swoim stażem dziwne, że nie została grupową, ale jej introwertyczna natura stanęły na drodze z wyborem. Bezapelacyjnie była jednak jednym z najdłużej przebywających tam wyjadaczy chleba.
Zajęcie: Szukanie pracy w Nowym Jorku było trudne, tym bardziej, że Meri nie miała czasu na studia przez opiekę nad babcią. W końcu przyjęto ją do jednej z miejskich bibliotek, gdzie czuje się jak u siebie, a kiedy nikt nie wchodzi, może czytać stare księgi i rzucać zaklęcia na wrednych czytelników.
UMIEJĘTNOŚCI
Siła
10
Zręczność
60
Kondycja
30
Inteligencja
100
Mądrość
30
Charyzma
30
Broń: Parazonium
Wrodzone:
▸ Magia 2/3
▸ Panowanie nad mgłą 3/3
▸ Manipulowanie czasem
▸ Wizje przyszłości
▸ Manipulowanie snem 2/2
Wrodzone:
▸ Magia 2/3
▸ Panowanie nad mgłą 3/3
▸ Manipulowanie czasem
▸ Wizje przyszłości
▸ Manipulowanie snem 2/2
OPIS POSTACI
Charakter: Meri jest dziewczyną zwykle poukładaną: prowadzi swój bullet journal, pilnuje wokół siebie porządku, a nawet ma specjalne miejsca na wybrane przez nią rzeczy, w których miejsce nigdy nie kładzie nic innego. Bardzo prawdopodobne, że oprócz ADHD jest osobą autystyczną, co prowadzi do tego, że z pewnością (zresztą jak niemal każdy heros) nie jest neurotypowa. Nie wciela się zbytnio w życie obozowe, zostając raczej z boku grupy, niż się do niej dołączając. Woli jednak siedzieć sama w leśnym zaciszu czytając dobrą książkę i popijając kakao z termosu. Jednak gdy przychodzi co do czego, stara się znaleźć najlepszą ścieżkę do pokonania wroga, nawet jeśli oznacza to oddzielenie się od swojej grupy. Wiele razy mieli z tego powodu do niej pretensje, więc jeśli już ma działać w terenie, to woli w pojedynkę. Jest raczej osobą inteligentną i elokwentną. Nie jest aż tak zniszczona przez świat, jak poniektórzy półbogowie z obozu, jednak jak każdy z nich nie ma w życiu najłatwiej (w końcu posiadanie boskiego rodzica nigdy nie kończy się za dobrze).
Co jednak w przypadku gdy przyjaciół już sobie znajdzie? Otóż spotyka się z nimi raz na jakiś czas, świetnie się bawiąc, chodząc po lesie, czy rozmawiając na przeróżne tematy, aczkolwiek nawet taki kontakt z ludźmi potrafi ją zmęczyć. Potrzebuje więc okresów, by zostać sama z sobą i ze swoimi myślami, odpłynąć, zdrzemnąć się lub pochodzić na bosaka pośród łąk. W taki sposób odpoczywa w sposób psychiczny, a jeśli tego nie dostanie, dochodzi powoli do przegrzania, co oznacza nadpobudliwość, zestresowanie i wrażliwość, którą może próbować rozładowywać poprzez zabawki sensoryczne.
Aparycja: Merideth jest dziewczyną dość ładną ze zwykle poważnym wyrazem twarzy. Wśród ludzi, gdy czuje się zagrożona, może zmienić wyraz twarzy na połączenie zamyślenia z poczuciem lęku, oznacza to wtedy, że albo cholernie się boi, albo daje wyraz zmieszania. Jednak pośród przyjaciół jej mimika z poważnej i skamieniałej zmienia się na łagodną, aczkolwiek dalej nad wyraz dojrzałą. Jej twarz kształtem przypomina trójkąt. Jej podbródek układa się w kąt ostry, nadając dziewczynie smukłą twarz. Ma dość duże, zwykle pomalowane bordową szminką i zawsze zadbane usta, które są jej jednym z atutów. Ma zgrabny mały nosek. Oczy zaś najczęściej jedynie podkreślone tuszem do rzęs są dość duże, koloru zielonego. Jej kręcone włosy są zwykle upięte w kok, by nie przeszkadzały. Najczęściej ubiera się w basic ciuchy, a jej ulubionymi kolorami są biały, czarny i beżowy.
Ciekawostki:
▸ Jej orientacja jest dla niej jeszcze tajemnicą, gdyż sama nie wie, co tak naprawdę wymagałaby od idealnego związku. Nie deklaruje się więc.
▸ Marzy o zwierzaku, ale boi się, że mogłoby to ją przerosnąć i nie dałaby rady dać mu odpowiednich warunków.
▸ Jej ulubioną z mocy podarowanych od matki jest panowanie nad Mgłą, bo jej walka odgrywa się bardziej na poziomie psychicznym niż fizycznym.
▸ Jej ulubionym napojem jest mrożona herbata ewentualnie lemoniada, natomiast smakołykiem: żelki.
Co jednak w przypadku gdy przyjaciół już sobie znajdzie? Otóż spotyka się z nimi raz na jakiś czas, świetnie się bawiąc, chodząc po lesie, czy rozmawiając na przeróżne tematy, aczkolwiek nawet taki kontakt z ludźmi potrafi ją zmęczyć. Potrzebuje więc okresów, by zostać sama z sobą i ze swoimi myślami, odpłynąć, zdrzemnąć się lub pochodzić na bosaka pośród łąk. W taki sposób odpoczywa w sposób psychiczny, a jeśli tego nie dostanie, dochodzi powoli do przegrzania, co oznacza nadpobudliwość, zestresowanie i wrażliwość, którą może próbować rozładowywać poprzez zabawki sensoryczne.
Aparycja: Merideth jest dziewczyną dość ładną ze zwykle poważnym wyrazem twarzy. Wśród ludzi, gdy czuje się zagrożona, może zmienić wyraz twarzy na połączenie zamyślenia z poczuciem lęku, oznacza to wtedy, że albo cholernie się boi, albo daje wyraz zmieszania. Jednak pośród przyjaciół jej mimika z poważnej i skamieniałej zmienia się na łagodną, aczkolwiek dalej nad wyraz dojrzałą. Jej twarz kształtem przypomina trójkąt. Jej podbródek układa się w kąt ostry, nadając dziewczynie smukłą twarz. Ma dość duże, zwykle pomalowane bordową szminką i zawsze zadbane usta, które są jej jednym z atutów. Ma zgrabny mały nosek. Oczy zaś najczęściej jedynie podkreślone tuszem do rzęs są dość duże, koloru zielonego. Jej kręcone włosy są zwykle upięte w kok, by nie przeszkadzały. Najczęściej ubiera się w basic ciuchy, a jej ulubionymi kolorami są biały, czarny i beżowy.
Ciekawostki:
▸ Jej orientacja jest dla niej jeszcze tajemnicą, gdyż sama nie wie, co tak naprawdę wymagałaby od idealnego związku. Nie deklaruje się więc.
▸ Marzy o zwierzaku, ale boi się, że mogłoby to ją przerosnąć i nie dałaby rady dać mu odpowiednich warunków.
▸ Jej ulubioną z mocy podarowanych od matki jest panowanie nad Mgłą, bo jej walka odgrywa się bardziej na poziomie psychicznym niż fizycznym.
▸ Jej ulubionym napojem jest mrożona herbata ewentualnie lemoniada, natomiast smakołykiem: żelki.
SPOŁECZNE
Rodzina:
▸ Hekate: Merideth, choć tak naprawdę nie zna swojej matki to jednak ma do niej obupolne zdanie. Z jednej strony wie, ile wyrządziła jej krzywd, zostawiła ją samą i nie uczestniczyła w jej życiu, lecz z drugiej strony jest wdzięczna, że jest jej matką, gdyż nie wyobraża sobie innego życia. Obóz Herosów, walka z potworami i nadprzyrodzone wydarzenia to jej życie, którego nie zamieniłaby za nic innego.
▸ Peter Davidson: Zmarły ojciec Merideth, którego tak naprawdę nigdy nie poznała. Nie wie, jaki był, lecz słyszała, że był wspaniałym człowiekiem.
▸ Barbara Davidson: Śmiertelna babcia Merideth, która zastąpiła jej ojca, matkę, a także przyjaciół do czasu, gdy nie dostała się do Obozu Herosów. Jest jej bardzo wdzięczna za wszystko, co dla niej zrobiła. Niestety ostatnie wydarzenia spowodowała, że zachorowała śmiertelnie, a dziewczyna ma ostatnie lata, by się z nią pożegnać.
▸ Hekate: Merideth, choć tak naprawdę nie zna swojej matki to jednak ma do niej obupolne zdanie. Z jednej strony wie, ile wyrządziła jej krzywd, zostawiła ją samą i nie uczestniczyła w jej życiu, lecz z drugiej strony jest wdzięczna, że jest jej matką, gdyż nie wyobraża sobie innego życia. Obóz Herosów, walka z potworami i nadprzyrodzone wydarzenia to jej życie, którego nie zamieniłaby za nic innego.
▸ Peter Davidson: Zmarły ojciec Merideth, którego tak naprawdę nigdy nie poznała. Nie wie, jaki był, lecz słyszała, że był wspaniałym człowiekiem.
▸ Barbara Davidson: Śmiertelna babcia Merideth, która zastąpiła jej ojca, matkę, a także przyjaciół do czasu, gdy nie dostała się do Obozu Herosów. Jest jej bardzo wdzięczna za wszystko, co dla niej zrobiła. Niestety ostatnie wydarzenia spowodowała, że zachorowała śmiertelnie, a dziewczyna ma ostatnie lata, by się z nią pożegnać.
ODAUTORSKO
Kontakt z autorem postaci: Brak, postać NPC. Autor: omega5467
Uwagi: Brak, postać NPC.
W razie odejścia: —
Ostrzeżenia: 0/3
Wizerunek: @hachandraws
Cytat: Sing Street „Drive it like you stole it”
Uwagi: Brak, postać NPC.
W razie odejścia: —
Ostrzeżenia: 0/3
Wizerunek: @hachandraws
Cytat: Sing Street „Drive it like you stole it”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz